Server OHC Cardio

info.tech@arseus-medical.be - 0800 76 998

Gezien de constante evolutie op connectiviteit en integratie niveau die Schiller ons biedt, bieden we vanaf heden een server onderhoudscontract aan zodat u zorgeloos en steeds up-to-date van alle diensten kan blijven genieten. 

Hierbij mag u rekenen op volgende ondersteuning: 

  • Telefonische ondersteuning: u kan beroep doen op telefonische ondersteuning via CardioSupport elke werkdag tussen 8u30 en 17u. 
  • Ondersteuning op afstand: indien telefonische ondersteuning niet succesvol is, zal Arseus Medical van in zijn kantoren op het hardware systeem binnen het uur inloggen, een diagnose van het probleem stellen en dit proberen te remediëren (tijdens de hierboven aangegeven werkuren).  
  • Interventie ter plaatse: indien telefonische ondersteuning en ondersteuning op afstand niet succesvol zijn, zal de technische dienst van Arseus Medical zich aanbieden bij U op werkdagen tussen 8u30 en 17u00.  
  • Interventietermijn: in geval van softwareproblemen die het raadplegen van de patiëntengegevens blokkeren: behandeling van het dossier binnen de 8 werkuren. 
  • Indien de software/serverproblemen een herinstallatie noodzakelijk maken: herinstallatie van de SCHILLER software en recuperatie uit een door de klant gemaakte back-up (zonder evenwel enige garantie te bieden op volledig herstel of recuperatie van door de klant gecreëerde data).  
  • Migratie van Semaserver naar Windows Server 2019 met behoud van huidige flow inbegrepen. (minimumversie SemaServer 3.81) 

Klanten met onderhoudscontract op de server betalen geen interventiekosten bij remote assistentie en kunnen direct met de helpdesk doorverbonden worden. 

De prijs voor een onderhoudscontract op de server bedraagt jaarlijks € 3 875 (excl. btw).

Meer info? Contacteer onze technische dienst via info.tech@arseus-medical.be of 0800 76 998